2012. szeptember 21., péntek

Sokkal jobban



Jelentem nem buggyantam meg  teljesen, ma már sokkal jobban vagyok. Talán többet is aludtam ma éjszaka, mint az elmúlt napokban, talán hatnak a homeopátiás bogyók, de szerintem az jelentette a legtöbbet, hogy Zé két nappal ezelőtt este amikor a konyhában tevékenykedtem odajött és miközben segített krumplit pucolni a vacsorához biztosított afelől, hogy ő mindenben támogat és biztos lesznek nehézségek, de mindent megoldunk és segíteni fog és mi ketten mindent legyőzünk. Szerintem ez jelentette a legtöbbet. A nem alvásról kiderült, hogy terheséknél sajnos általános probléma. Valaki azért nem alszik, mert a gyerek tombol a hasában és egyszerűen nem tudja megszokni, valaki egyfolytában a wc és az ágy között ingázik, közte pedig a bárányokat számolja hátha sikerül neki legalább egy órát egyhuzamban végig aludnia és vannak a hozzám hasonlók, akiknek valószínűleg túlságosan pörög az agya, túl sok mindenen gondolkodnak és ezt éjszaka sem képesek abbahagyni. Ehhez még társul a minden éjszaka fél 1-kor menetrendszerűen induló pisi járatom.
Ma voltam a védő néninél, ő is azt mondta a cukromra hogy ejnye bejnye, meg figyelmeztetett a súlyomra és ő is azt  javasolta, hogy mozogjak és ne egyek szénhidrátot, mert most fog a hízás csak igazán beindulni és a normál súlygyarapodás 9-12 között lenne, és hát én már 9-nél tartok (upsz :)) Szóval hétfőn tényleg elmegyek már tornázni, ha kigyógyulok a takonykórból mert szerencsére még az is elkapott.
Az én férjem akkora lángész, hogy kitalált egy másik módszert a gyerekszoba dekorálására, ami talán egy kicsit falbarátabb a festésnél, ez pedig a falmatrica. Ugyanis nekünk vannak ilyen matricázós ismerőseink, akik állítólag mindent megcsinálnak, amit csak szeretnénk, így az eredetileg megálmodott design-ról sem kell lemondanom.  
Ma Dunaújvárosba utazunk a szüleimhez kicsit pihenni, illetve van egy csomó beszerezni való, pl. lassan össze kell állítani a kórházi pakkot is, úgyhogy hétvégén ez vár ránk.

2 megjegyzés:

  1. Szia drága!
    Én olvasom a blogodat, még ha nem is rendszeresen :)
    Hihetetlen, hogy így eltelt az idő! Már mindjárt szülsz :)
    Örülök, hogy jól vagytok!
    Vigyázz is magatokra!
    Puszi.
    V. F.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszönjük, hát számomra is hihetetlen. :)

    VálaszTörlés