2012. július 26., csütörtök

18. heti uh és a felénél is túl

Hát hol is kezdjem.... Sajnos nagyon elmaradtam, mert otthon a net likvidálódott egy időre, a munkahelyemről regényt írni, meg hát azért mégis csak nehézkes. 

Szóval július 12-én csütörtökön 15.00 órára mentem a 18. heti genetikai ultrahangra, ahová sajnos Zé a munkája miatt nem tudott velem tartani. Nagyon sajnáltam, hogy nem lehet ott, de nem vesztett túl sokat, mert gyermekünk nem igazán olyan pózban helyezkedett el, amiben megszemlélhettük volna a pofikáját.  A doktornő aki vizsgált csodájára járt "hát ez teljesen elképesztő" és hasonló szépeket mondott Dani fiúnk elhelyezkedésére már most különleges, tudtam az első perctől kezdve. Ő ugyanis teljesen keresztbe feküdt, a feje a gerincemnél volt, a lábai és a popsija pedig a köldökömnél, úgyhogy a fontos szerveit és testrészeit meg tudták szerencsére azért nézni, de 100 oldalas portfólió nem készülhetett  róla. 

Íme az egyetlen valamire való fotó, amit abban a pillanatban el tudtak róla készíteni:


Egyébként így is teljesen lenyűgöző volt, hogy ennyit nőtt mióta utoljára láttam, már tisztára baba formája van, már csak szép nagyra kell nőnie és erősödnie kell. Gyakorlatilag a fejlődési rendellenességek kiszűrése ezzel a vizsgálattal be is fejeződött, legközelebb elméletileg a 31. héten láthatnánk, de addig nem hiszem, hogy kibírjuk egy 4D ultrahangot mindenképpen szeretnék valamikor beiktatni. Bár ha nem mozdul ki ebből a pózból, nem sok értelme lesz, mert így nagyon semmit nem látunk belőle, bár tegnap jártam a saját orvosomnál is, aki megnyugtatott, hogy ezek általában pillanatnyi állapotok, nem így dekkol folyamatosan.Egyébként már hatalmas, 240 g volt már.

Voltam cukorterhelésen is, amit előbbre hoztunk amiatt, mert azokat a bizonyos ketonokat találták a vizeletemben, ami cukorbetegségre is utalhat és mivel anno kicsit rendetlenkedett az inzulinom ezért jobbnak láttuk előbbre hozni ezt a vizsgálatot. Szerencsére teljesen jó lett, 4.3 az éhgyomri és 6.3 a terhelt, valamint a vizelettenyésztési eredményem is negatív, tehát kigyógyultam a húgyúti fertőzésből is, remélem most egy darabig ilyen nyugalomban élhetem majd az életemet. Az orvosom azt javasolta kezdjek el kálciumot szedni, mert ilyenkor erősödnek a csontjai, szedjem a tőzegáfonya kapszulát, hogy ne jöjjön vissza ez a fertő és folytassam a vas szedését. A méhszájam is teljesen zárt, úgyhogy ebben a boldog tudatban kezdem meg holnap 2 hetes szabadságomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése