2012. július 1., vasárnap

17. hét

Hát már itt tartunk, 1.5 hét van a következő ultrahangig, ahol ismét láthatjuk a kis pocakot (kis pókhasú a 12. ultrahang képen:) Mióta múlt hét végén először mocorogni véltem, a héten többször éreztem úgy, mintha kis buborékok futkároztak volna a hasamban és erről több kismama számolt be, hogy az első érezhető mozgások körülbelül ilyen formán jelentkeznek. Pár napja elkezdett néha fájdogálni egészen lent a hasam, de ez is normális állítólag, ahogy nő a baba nyúlnak a méh szalagjai, illetve néha napján összehúzódik, így készül fel a szülésre. Az étvágyam elég nagy a 35 fokos meleg ellenére, úgyhogy kicsit aggódom a felszedett kilók miatt. Mindig megfogadom, hogy nem engedek a csábításnak, hogy pl. ebéd után 1 órával lekváros kenyerek tömkelegét tömjem magamba, dehát nem olyan egyszerű ez sajnos. Most megpróbálom tényleg összeszedni magam és megálljt parancsolni, mert hamarosan eljön a cukor terhelés és nem szeretném ha kiakadna a doktorbácsim az eredmény láttán és a hátralévő időben nagyon szigorú diétára legyek kényszerítve, úgyhogy hétfőtől visszaállok a mediterrán diétára, azaz sok hús, még több zöldség és csak teljes kiörlésű cuccok nagyon minimális cukorbevitellel. Persze ez mind szép és jó, megvalósítani annál nehezebb. 
Augusztus első két hetében megyünk szabadságra és végig a Balcsin leszünk, azt már nagyon várom, kicsit elbizonytalanodtam, hogy a tankini amit még naivan májusban megvásároltam jó lesz-e rám, mert úgy látom elég gyors ütemben növekszik a hasam. De ott mindenképpen előirányzok majd magamnak napi fél óra úszkálást, szerintem a bringázás is bele fog férni, illetve még abban az egy hónapban míg itthon aszalódunk, remélem, hogy végre ráveszem magam és eljutok jógára is. Szóval nagy tervek vannak kilátásban, csak elég erő is kellene a megvalósításukhoz. 
tegnap a barátnőmtől kaptam egy csomó kismama rucit, főleg őszieket, úgyhogy azt sem kell majd túl sokat vásárolnom, ellenben lassan elkezdjük a baba dolgait beszerezni és kitalálni, hogy a szobácskája hogy nézzen ki. Apukája azt mondta majd ő fest neki valami szépet a falra, szerintem ez lenne a legjobb. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése