2012. július 9., hétfő

Nem múlik...

Mindenek előtt egy nagy bejelentés, szombaton 16.27-kor megszületett  gyerekkori barátnőm kislánya, 3500 g és 54 cm, nagyon kis szépséges. Izgalmas volt, mert pénteken este 8 körül írt smst, hogy bementek a kórházba, mert folyik a magzatvíz, de nincsenek fájásai, úgyhogy úgy is volt, hogy még este bemegyek hozzá, de aztán jött a vihar én meg nem akartam a húgyúti fertőzésemmel ázni, úgyhogy meggondoltam magam. Még olyan éjfélig sms-eztünk, aztán másnap semmi hír egészen kb. este 7-ig, hogy 16.27-kor megszületett a baba. No hát én rögtön sokkot is kaptam, hogy csak másnap 16-27-kor az több mint 20 óra ha jól számolom, de aztán kiderült, hogy szombat 3 körül indultak be csak igazán a dolgok, úgyhogy ahhoz képest az nem is annyira sok. 
Pénteken kénytelen voltam leballagni a háziorvosomhoz, mert visszatért ez a jó kis fertőzésem, aki ismét felírt antibiotikumot (augmentin). Megkonzultáltam a dolgot a nőgyógyászommal is, áldását adta rá, hogy beszedjem, utána el kell mennem ismét vizelet vizsgálatra. Péntek óta szedem, de nem az igazi, most is sokat pisilek és érzem két oldalt a hasamban, hogy valami nem oké. Nem igazán vagyok tőle feldobva, egy ár hónapig most olyan nyugalomban éltem, most meg aggódhatok ilyen hülyeségeken. Csütörtökön megyek vissza a SOTE-ra vizeletvizsgálatra,  illetve cukorterhelésre, mert azt meg előbbre hoztuk a bizonyos ketonok miatt amiket a vizeletemben találtak. Akkor megkapom az AFP eredményemet is, illetve az toxoplazma és rh ellenanyag szűrés eredményét, és ezek remélhetőleg boldog birtokosaként 3-ra megyek a 18 heti uh-ra. Sajnos Zé nem tud jönni, mert nem tud elszakadni a munkahelyéről, ezt nagyon sajnálom, de majd megnézi később a felvételt. Hát ezek vannak..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése