2013. március 23., szombat

Dagi Dani?

3.5 hónapos és 8 kiló, pontosabban múlt hétvégén 7940 volt. Mindig rácsodálkoznak akárhová megyünk, hogy csak 3 hónapos, a védőnő azt javasolta, hogy próbáljam meg 4 óránként etetni, anyukám meg kifakadt tegnap a telefonban, hogy ne etessem éjszaka, mert ez nem normális, hogy ekkora a gyerek.  Őt is ezzel csesztette a gyerekorvos és a védőnő velem kapcsolatban, na ő nem is adott nekem éjjel enni, aminek az lett a vége, hogy ordítottam torkom szakadtából és bosszúból nem aludtam 3 évig éjszaka. A vele egykorú gyerekek valóban olyan 6-7 kiló körül mozognak, de nem hiszem, hogy ennyi idős korban hasonlítgatni kellene őket és ha mást nem is legalább a zabálós géneket tőlem örökölte, mert egyébként tiszta apja. Azért próbálom tartani a 4 órákat, ami délelőtt tök jól sikerül, mert sétálunk, meg akkor valahogy még neki is több türelme van mindenhez, de a délutánok egyelőre még nem szoktak olyan jól sikerülni, tegnap pl. 2 óránként éhen akart halni. Sajnos az is gyakran előfordult mostanában hogy ha nagyon sírt csak a cici nyugtatta meg ami tudom, hogy nem jó, de egyszerűen nem tudtam vele mit csinálni. 
Elromlottak az éjszakáink is :( ami fogalmam sincs minek köszönhető, csak találgatni próbálok. Két napja felkel éjfél körül, 3 körül, ma 4 körül is és 6-kor végleg.Sír, nyűglődik, ki sem nyitja a szemét még evés közben sem, szerintem nem eszik sokat és bealszik újra,de akkor is nagyon fárasztó két óránkét, óránként kelni és közben ott lebeg a szemem előtt, hogy ne etessem a gyereket, mert ki fog durranni. Az jutott eszembe, hogy talán az a probléma, hogy még mindig úgy alszik el, hogy sétálok vele és rázogatom közben, énekelek stb és valószínűleg megébred kicsit éjjel a mély álom fázisból és nem tud magától visszaaludni, úgyhogy rá kellene feküdnöm nagyon arra, hogy próbáljon meg magától elaludni. A mai naptól komolyan veszem ezt a tréninget, bár még járkáltam vele és rázogattam is, de mielőtt elaludt volna betettem az ágyába, ott még paskoltam a fenekét kicsit. Kétszer kellett visszamennem a szobájába utána elaludt, remélhetőleg ezen az úton szép lassan eljutunk odáig, hogy egyszer majd önállóan is képes lesz elaludni.
Egyébként valamiféle napirend kialakulóban van, de még nem merek semmit elkiabálni, mert minden mindig változik.
Reggel 6- fél 7 között kelés, akkor pelus csere, eljátszik általában egészen sokáig amíg én reggelizem stb, 8 körül elálmosodik, akkor alszik 1 órát, olyan 9-ig. 9-kor kaja, utána megint játék, mondókázás stb, fél 11- 11 körül megyünk sétálni, azt igyekszem 1-ig húzni, mert akkor van a következő etetés. Ébren van olyan 3 fél 4-ig, akkor megint alszik 1 órát, 5 körül kaja, 7-kor fürdés, kaja, fél-8 körül alvás.
Ma éjjel kettőtől megint másfél óránként kelt, most 5:33-van és már nem bírtam cérnával én nem aludtam vissza, mert tudom, hogy 6-fél 7-kor felébred végleg. Itt ülök a konyhában, próbálom az egysejtűek szintjéről valamiféle magasabb rendű élőlénnyé feltornázni magam egy liter kávé segítségével, miközben belül tombolok, hogy aluuudniii akaaaroook végre normálisan, legalább 10-12 órát egyhuzamban. Ugyanakkor a hajnali kelésekben van valami misztikum, kis cinkosság kettőnk között, még a természet is csak ébredezik, kiveszem a kiságyból, magamhoz ölelem, még kicsit pihenget a vállamon,leteszem, hogy elkezdődjön a kis napi rutinunk, rám mosolyog és hálát adok a sorsnak, vagy akárkinek, hogy itt van ez a kis ember, az éjszakai nem alvások el is törpülnek azonnal és már nem is számít semmi csak Ő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése