2012. november 27., kedd

Várakozás

A hétvégi meleg front, vagy ki tudja minek a hatására a kismama csoportban, aminek tagja vagyok, nagyon sietősen megérkezett 3 baba, mindenki gyors és könnyű szülésről számolt be, pedig első gyerekek voltak. Szerintem valahol itt fordult át az én még nem szeretnék szülni, mert olyan jó élvezni kicsit a semmittevést a jajj én mikor láthatom már a fiamat, mikor kell már indulni kis türelmetlenkedésbe. Még nem olyan súlyos a helyzet, mint pár ismerősömnél, akik már minden napot nyűgnek élnek meg és tényleg pattanásig feszülnek az idegeik, hogy mikor, mikor, de remélem nem is jutok el odáig, mert Dani nem húzza majd a végsőkig. :) Még van másfél hete, úgyhogy teljesen időben van, szerintem jól ellebeg odabent, nem érzem úgy, hogy annyira sietős lenne neki a dolog. Sokat mozgolódik, főleg este, olyankor különböző amorf formákat vesz fel a hasam és néha úgy érzem kidurrantja a húgyhólyagom, de a lényeg, hogy ő jól érzi magát. :) Zé izgatottabb, mint én, vagyis inkább türelmetlenebbül várja már a nagy találkozást és hogy végre babázhasson, de az elkövetkezendő években lesz erre módja bőven, úgyhogy ezt az 1.5-2 hetet már fél lábbal is kibírja.  Ma este megyek orvoshoz, beszámolok majd természetesen ha van valami érdekes fejlemény, de nem számítok semmi különösre. A nagy laborom jó lett, kivéve, hogy annak ellenére, hogy szedem a vasat még mindig kevés a vörösvérsejt, valószínűleg majd emelni kell az adagomat.
 Tegnap végre sikerült az összes papíromat beszerezni és kitölteni, ami a tgyás igényléséhez kell, úgyhogy be is mentem az OEP-be mindenre felkészülve, hogy ott töltöm majd a fél napot, de szerencsére kellemesen csalódtam, kb. 10 perc alatt sorra kerültem, elméletileg minden papír rendben van, úgyhogy most ülhetek a babérjaimon és várakozom, hogy utalják azt a rettentő sok pénzt ami engem illet. Most már kezdenek fogyni a teendők, úgyhogy élhetek a karácsonyi őrületnek is, amire olyan régóta nem volt időm és hangulatom sem., úgyhogy a hétvégén mi már mézeskalácsokat sütöttünk, megrendeltem a külső fényfüzért, és lassan az adventi koszorú is aktuálissá válik. Tegnap sértve éreztem magam, hogy az időjárás belerondított ebbe a milliőbe, kisütött a nap és 15 fok volt, de szerencsére hétvégén jön a hidegfront faggyal és állítólag hóval!

Update:

Orvosnál nem volt semmi extra, Danit nagyon keltegetni kellett, hogy felébredjen és mérni tudjanak valami elfogadható mozgást, aztán teljesen bepörgött, hogy nem hagyják békén, majd kiugrott a hasamból. Mivel a háziorvoson nem tudta megcsináltatni az ellen anyag szűrést, így hétfőn be kell mennem a kórházba és akkor már lesz egy ctg is, illetve majd a hét második felében is kell mennem, mert az utolsó héten már kettőt csinálnak. Ha 12-éig nem szülök meg, akkor még aznap megyek az orvosom magánrendelésére is, de akkorra szerintem már kint lesz ez a nagyfiú. Érzem, hogy az utolsó hét idegölő lesz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése