2012. november 15., csütörtök

Finish

Lassan belépünk a 37. hétbe, innentől kezdve bármikor beindulhat a buli.  A hét elején átestem egy 1 napos hányós kóron, amibe először azt hittem belepusztulok, de aztán valahogy mégis sikerült felülkerekednem rajta, pedig rég voltam ennyire rosszul. Aggódtam is a csemetéért, hogy ő vajon hogy viseli, de az orvosok tanácsára sokat ittam, hogy nehogy baja essen és próbáltam azért némi ételt is magamhoz venni több kevesebb sikerrel. Ennek következményeként hétfőn és kedden nem dolgoztam, de szerdán már be tudtam menni és hivatalosan is letöltöttem AZ UTOLSÓ MUNKANAPOM! Amennyire örültem neki, azért picit fura is volt, mégis csak 5 évet húztam le ott és most kicsit ambivalens érzések kavarognak bennem, hogy nem kell igazából semmit csinálnom, eltartott leszek, nem keresek magamnak pénzt stb.. szerintem nem is volt ilyen még soha az életemben óvodás korom óta :D, najó meg a középiskolás nyarakat leszámítva persze. Tudom, hogy a nem csinálok semmit állapot maximum 3 hétig fog kb. tartani, utána elég kemény meló elé nézünk, úgyhogy most azért próbálok lelkileg felkészülni, hallgatni az okosokra, hogy pihenjek, gyűjtsem az energiát, csak ez nem olyan egyszerű, mert nem vagyok ez az otthon tespedős típus rá kellett jönnöm. Mindig valami baja van az embernek, amikor meg halálra dolgoztam magam mennyire vágytam ezekre a pillanatokra. 
Tegnap voltunk orvosnál, most Zé is elkísért, hogy hallja ő is a baba szívét, volt uh is, de az említésre sem méltó, mi semmit nem láttunk, de legalább megnyugodtunk, hogy továbbra is minden rendben, kis vasgyúró, de nem óriásbébi, korának megfelelő a súlya 3125 g és 36+5-nek mérte a kütyü, valójában 36+3 volt tegnap, úgyhogy minden stimmel. A méhszáj jó 1 cm-re nyitva van, az ilyenkor normális, sőt jó is, hogy a doki szavaival éljek, "nem a nulláról kell elkezdeni a tágulást". Ő tartja a december 12-őt a szülés kiírt időpontjának, én is szeretném, ha akkor születne, mert az tényleg egy elég vagány dátum, de valahogy a dec. 9-e van a fejemben, szerintem akkor fog kisasszézni. Jövő héten a kórházba megyek ctg-re a szülésznőhöz, hogy kicsit még ismerkedjünk, mert az az egy találkozás édes kevés volt, mégis csak elég bensőséges viszont fogunk egy pár órán keresztül ápolni, jobb ha fel tudunk készülni egymásból. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése