2013. május 25., szombat

5. hónap

Május 10-én volt 5 hónapos, de csak most jutottam el odáig, hogy összefoglaljam mi is történt az elmúlt 1 hónapban.

Súly: 9200 gramm

Hossz: 73 cm (ezt most mértük, tehát 5.5 hónaposan ennyi)

Evések száma: össze-vissza, most valahogy úgy érzem kevesebbet eszik. Rövidebb ideig szopizik, utána elkezd forogni, nézelődni minden jobban érdekli. Ma kapott először reszelt almát, nem mondom, hogy akkora sikert aratott, de végülis lenyelte, holnap folytatjuk a próbálkozást.

Alvás: Katasztrófa.... Elmentünk 1 hétre a Balatonra, ott is 1.5-2 óránként kelt, ráfogtam az idegen helyre, bíztam benne, hogy majd jobb lesz, egy pár napig jobb is volt, de hazajöttünk és itt is ez van. Alszik fél 12-ig, vagy fél 1-ig, utána 1.5- 2 óránként nyöszörgés. Eszik kicsit és vissza is alszik. Egyébként már egészen hozzá szoktam. Vannak napok, amikor nagyon el vagyok fáradva, de ha napközben tudok aludni egy órácskát, akkor már rettentő kipihentnek érzem magam, van úgy, hogy egyáltalán nem is vagyok álmos. Viszonylag kevés alvással is elvan az ember egész jól, minek aludja át az életét? :) Csak tényleg meg kellene próbálnom nem megetetni minden ébredésnél. Napközben még mindig olyan 2 órát bír ébren lenni, utána alszik olyan 40 percet, na ez az idő pont semmire nem elég, úgyhogy én jobban örülnék, ha kevesebbszer, de hosszabbakat aludna. 

Mozgás: A kezét, mint írtam még mindig inkább hátul szereti tartani hason fekvésben, úgyhogy járunk tornázni, de azért egyre többet játszik maga előtt a játékaival, csapkodja őket a földhöz stb, úgyhogy talán ez is javuló tendenciát mutat. Most már néha meg is próbálja kinyomni magát, pl ha a kutyát akarja látni és ehhez magasabbra kell emelkednie. Hátról hasra egyfolytában megy a pörgés, amikor elfárad hason, akkor visszafordítom és ez megy gyakorlatilag egész nap. Ha leteszem a földre, hason nagyon hamar képes a tengelye körül elfordulni, úgyhogy vándorol a játszószőnyegen. 

A babakocsiban most lekopogom, de jól elvan, ha nem alszik akkor elnézelődik, persze azért véges a türelme. Egyébként meg szörnyű, hogy eltelt lassan fél év mióta megszületett..még egyszer ennyi és nem is baba már, teljesen elkeserítő.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése