2012. április 28., szombat

Málna

Ma a 8. hétbe léptünk, amennyiben az általam vélt napot vesszük a fogantatás napjának, ha az utolsó menstruáció első napját, akkor szerdán lesz 8 hetes a babu. Vicces, mert az utóbbi számolás szerint 2012.12.12-én töltöm be a 40. hetet. "A 8. héten a baba 14-20 mm, a súlya pedig 1.5 g, kb. akkora mint egy málna." 





Kezdek izgulni a csütörtöki orvos miatt, csak reménykedni tudok benne, hogy minden rendben van és szépen megnőtt mióta utoljára láttam. Tüneteim továbbra sincsenek, ami aggaszt, pedig tudom, hogy nem kellene, de könnyebb lenne ha fizikálisan is érezném a jelenlétét. 
Tegnap végeztek a festők a lakásban, úgyhogy elkezdtünk takarítani (inkább csak szegény Zé), én csiga lassúsággal a fürdőszobának estem neki, mára már csak a konyha maradt. Fél 7 óta talpon voltunk, hát én 4 órára azért már éreztem, hogy elég volt, úgyhogy haza is jöttünk és belevetettem magam egy laza 2 órás délutáni alvásba. Ma még takarítás, holnap hozzák a bútorainkat, úgyhogy a holnap éjszakát már ott töltjük. El sem hiszem, hogy végre itt tartunk, nagyon boldog vagyok. Kedden sajnos én dolgozom -éljen a munka ünnepe- vasárnap pedig utazom vidékre 4 napra szintén dolgozni. Elég sok rohangálással jár a munkám, nem tudom hogy fogom kivitelezni, hogy ne hajtsam túl magam, de muszáj lesz, azért érzem, hogy nem bírok annyit, van olyan nap, amikor már most nehezebben mászok fel a 3-ra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése